Akutní servis


Nejsme rádi, že máte na našem stroji závadu. I když každý stroj je jenom stroj a jako takový se dříve nebo později porouchat musel. Tato kapitola Vám usnadní cestu k odbornému servisu a také Vás navede na nejefektivnější cesty směřující k odstranění závady.


 

Co pro Vás uděláme?

  • Záruční i pozáruční servis techniky HST CREATIVE.
  • Záruční i pozáruční servis svařovací i plasmové techniky CEBORA.
  • Záruční i pozáruční servis 2D CNC plasmových strojů PIERCE v omezeném rozsahu (ne závady řídícího systému), spolupracujeme úzce s firmou PIERCE Ostrava.
  • Záruční i pozáruční servis hořáků Abicor Binzel.
  • Odborný pozáruční servis všech značek svařovací techniky.
  • Elektrické revize svařovacích i jiných strojů, kalibrace a validace měřidel svářeček

 

Nežli zavoláte nebo napíšete

  • Projděte si tuto sekci v oddílu "Něco nefunguje". Možná budete překvapeni jak je řešení dostupné
  • Pokud nejste schopni závadu odstranit, ujasněte si, zda dokážete závadu diagnostikovat a pokud ano, jak je váš úsudek pro Vás samotné jistý. Trochu pozornosti Vám může ušetřit spoustu času i peněz, když nám ce nejlépe popíšete co se stalo.
  • Pokud můžete a pokud to charakter závady dovoluje, natočte krátké video a pošlete nám ho. Nyní pomáháte hlavně nám, lépe tak určíme závadu, dost možná i okruh možných příčin a lépe diagnostikujeme problém na dálku. Děkujeme :-)

 

Připravte si údaje o stroji a zajistěte informace

  • Podívejte se na výrobní štítek stroje a opište si název stroje, jeho verzi a výrobní číslo. To jsou zásadní údaje které budete potřebovat. Pokud výrobní štítek vyfotíte a pošlete e-mailem, jen si všichni práci zjednodušíme. Váš stroj u nás svojí vlastní unikátní složku, kde evidujeme celou jeho výrobní i servisní historii.
  • Pokuste se zorientovat v tom co se vlastně stalo. Pokud neznáte problematiku osobně, investujte nyní 20 minut svého času a zjistěte u obsluhy dále uvedené klíčové informace. To vše zaneste do krátké zprávy kterou nám později pošlete. nechceme aby se z Vás stal detektiv, nebo aby jste suploval naší práci, budou to pouze základní postřehy.

 

Udělejte prostý průzkum a proveďte záznam, který nám pošlete

  • Zkontrolujte napájení stroje. Všechny fáze musí vykazovat stabilní a dostatečné napětí s ohledem na typ zapojení. Neměnili jste místo ze kterého je stroj napájený, nebo pracovní místo obecně? Neměnili jste elektroinstalaci na dílně?
  • Je stále ještě dobré uzemění zásuvky, tedy uzemění zásuvky menší odpor nežli je předepsaný normou?
  • Zkontrolujte hlášení chyb na displeji svářečky
  • Zkontrolujte hlášení chyb na displeji stroje HST CREATIVE
  • Zkontrolujte přívod tlakového vzduchu a přívody technických plynů (pokud je stroj používá)
  • Nepředcházela závadě událost výpadku napájení v celé dílně, nebo továrně?
  • Netrpí náhle ve stejném čase vydou i další NC a CNC zařízení ve vaší firmě?
  • Nezměnili jste obsluhu stroje? Nemáte s obsluhou stroje nějaké další pracovní problémy?
  • Nezměnili jste dodavatele spotřebních dílů, které stroj používá?
  • Nezměnili jste dodavatele přídavných materiálů, nebo technických plynů?
  • Neproběhla na stroji elektrorevize od jiné firmy nežli od nás? Nedošlo k novému pospojení kovových dílů na stroji nebo na dílenském vybavení, kterého se stroj dotýká?

 

Zavolejte, napište

 

Promyslete co udělat pro příště

  • Pozvěte si náš servis alespoň jedenkrát do roka na profilaktickou prohlídku. Leckdy tak předejtete většímu problému.
  • Promyslete, zda vzhledem k vašim nárokům na reakci servisu nebude pro Vás výhodné uzavřít s námi servisní smlouvu.